ponedeljek, 9. april 2007

Kako zgleda novoletna voščilnica spomladi?

Ker se je zgodilo, da imamo ravno fraj ponedeljek sem jo spet mahnil na lušten kup kamenja med Kovkom in Podrto goro. Na vrhu skale je rinka, tako, da bi drugiča lahko bil v igri štrik. Gps je skušal nekaj beležiti in je verjetno tudi beležil. Listje dreves še ni docela prevzelo prevlade, tako da je signal iz sprejemnika nekako prodiral do satelitov. Spet se je pokazala slabost sodobne tehnologije, ne spet baterija, pač pa uporabnik. Isti krivec kot pri bateriji, torej. Ko sem pobiral sled na računalnik sem jo nekako izgubil. Dolga zgodba - zapisa poti nimam več. Še en razlog več, da se zopet sprehodim.


Cveteči tržaški svišči (Gentiana tergestina) pa so zadevo še bolj popestrili. Potem pa hitro na pirhe in šunko. Jutri pa palačinke.

21.5.2007

Sedaj vem kaj je bilo - sled sem spravil v *.gpx in ne v *.plt. Na tej poti sem namreč preizkušal zanimiv zastojnski programček GpsTrack. Odlikuje ga zelo enostavna uporaba - brez nepotrebne navlake. Seveda je le tracker, torej zgolj beleži prehojeno pot. Ne razumem pa zakaj ne beleži tudi višin, saj le to med gibanjem shranjuje. Očitno bom moral za to za zadevo sam poprijeti za tipkovnico in miško, source je namreč na voljo na zgornji strani.

Ni komentarjev: