nedelja, 24. december 2006

Hvala za hruške in breskve

Ostri vrh - 23.12.2006, Šibka severovzhodna sapica, nikakor ne bi mogli trditi, da gre za naključje, je tega dne pihljala čez gričevje južno od doline imenovane po, za naše razmere, večji reki z imenom Vipava. Ta ista sapica je takisto pihala tudi v pravkar omenjeni dolini, a to tedaj ni bilo pomembno. Tega dne je bil lep dan. Lepo vreme.
Z oblega vrha imenovanega Ojstri vrh ( Da ne boste predolgo iskali:

Gauss-Krüger
5412999,
5079310,

WGS84
N45° 50' 51,3''
E13° 52' 41,4'')

se je videlo daleč, daleč, tako v globino kot v višino in višino seveda v višino. Tedaj, na nadmorski višini cca 422 m +-50m, si je Z.V., ob pogledu v smeri 122° na cca 16km oddaljeno točko z 1240 m.n.v. (zavoljo splošnosti ji recimo točka VK), zaželel sedeti na skali. Skali, ki bi jo morebiten pohotnik videl s točke VK pod kotom cca. 327° v oddaljenosti, tako na oko, 17,1 km.

No naj skala beseda postane s tem, ko ji priredimo nadmorsko višino 845m, določeno glede na deformacijo plastenke privite na vrhu. Te podatke bo seveda potrebno preveriti z uporabo procesorske moči pokazatelja časa, temperature, smeri neba, nadmorske višine itd., ki ga ima v lasti M.Č.

Sonce se je hitro skrilo in napovedalo temo, seveda najprej polmrak, mrak, temico in šele nato temo, toda to se nekako vzame za samoumevno. Ne da bi se izgubil v zapletenem sistemu ulic vasice Selo (to se je zgodilo sele cez 2 dni) sem prezivel noc. Zelja, da bi se usedel na skalo me je razjedala. Preden mi je na misel prisla skala, me je presinila ideja, da bi kar ta delcek casa Δt, zaradi tragičnosti in ironije mu recimo "počitnice", med t1=23.12.2006 in t2=2.1.2007, lahko izrabili za odpravo na preostali delček poti po robu (prek Otliškega okna do Čavna). Torej Δt="počitnice"=t2-t1. Ker pa bi se ta ideja udejanila bi bilo potrebno postoriti precej zadev. Ker pa se mi tega dne, dne, ki je sledil dnevu, ko sem se nahajal približno 5079,310 km severno od Ekvatorja in mačji kakec več kot 87 km zahodno od srednjega meridiana 5 cone, res ni ljubilo premišljat o teh zadevah, sem se odpravil na Skalo.

Slike
Tudi v 3.osebi na PSRMB

Ni komentarjev: