nedelja, 17. december 2006

AAO - Občni zbor

16.-17.12.2006 Logarska dolina, Okrešelj Po tipičnem četrtkovem ferajnu sem jo mahnil domov. Občni zbor + neke vrste priprava na zimski del šole sta obljubljala zabaven konec tedna. Pa ne že spet! Gojzarji v Ajdovščini. Prevoza ni. Petek sem preživel podobno kot frnikola postavljena na vrh figure kmeta sposojene iz strateške igre šah. Zdaj je kazalo, da bom padel na odločitev, da pač ne grem, zdaj spet da grem. Ker pa se frnikola postavljena na vrh kmeta lahko zvali v več smeri, so bi le tu še razne variante z odhodom v petek, soboto, ponoči, s tem ali onim itd... poleg tega pa so bili gojzarji v Ajdovščini. Ker se nisem znal odločiti sem se odpeljal po gojzarje in ostalo opremo, ki je takisto bila v Ajdovščini. Ura je bila že pozna, ko sem se odločil, da pogledam na mejl. Za hec. In glej:

Živijo,
če kdo jutri nima prevoza, me lahko pokliče. Sem sam.
Lp

Okrog 11h sva z Matijem bila na Okrešlju. Ostali so že skoraj štartali. Še sreča, da po stari akademski navadi malce zamudijo. Sledil je idilečen sprehod na Savinjsko sedlo. Prekrasno in osvežujoče. Zvečer je sledil občni zbor, po stari akademski navadi spet skoraj točen, kar pomeni cca. +-2 uri. Poročilo je v zelo jedrnati obliki podano na forumu AAO. Sledili so izjemno interesantni diasi. Nisem še sicer tako dolgo pri akademcih, pa vendar mislim, da gre tu za svojevrsten rekord, tudi v okviru AAO. Po stari akademski navadi kaka stvar pač zamudi, a te diase sem čakal nekje od maja letos. Po krajši recitaciji Ljubljenega vodje se je začel družabni del eventa s odličnimi čevapi žarmojstra Črta.
Smrčanje v sobi me je zabavalo le nekaj minut, ker sem hitro padel v globok spanec. Drugi dan je padal dež.

Ni komentarjev: