četrtek, 17. januar 2008

Čopova ulica, Ljubljana, Avstrija!?

Ojej, a se je Ljubljana med bivanjem na Češkem premaknila, je skočila na drugo stran Alp? Ves prestrašen še nekoliko pobrskam po zemljevidu - Ajdovščina, Italija!?

O čem je torej govora?
V nokiji sem nadgradil programsko opremo na verzijo 4.0735.3.0.2. Vse je potekalo gladko. Vse aplikacije in podobne podatke (razen "kačke", ki je na žalost ni več) sem potem obnovil z računalnika. Pa se grem spet sprehajat z GPS-jem po Ljubljani. Odprem NokiaMaps in šele čez nekaj časa opazim svoj položaj: Čopova ulica, Ljubljana, Austrija.
Omrežje je bilo omogočeno, podatke je sproti nalagalo, a Avstrija ni in ni hotela izginiti. Hitro sem se premaknil iz Ljubljane in spet Ajdovščina, Italija... Ojej.
Sej ne delam panike, tudi sem že vajen tega, da nas delijo med razno razne dežele, vendar to je stvar, ki je že delovala... Zakaj so jo potem pokvarili?Opa! Navigacija tudi deluje. No ja, za 3 dni se je nekaj naložilo, brez da bi vprašalo za račun :), upam, da ne bo predrago.
Pa sem odšel domov in naložil novi MapLoader in glej ga zlomka, pristali smo v Sloveniji. Konec dober, vse dobro?

Ni komentarjev: