petek, 1. februar 2008

Japonski turisti

Kdo pravi, da so japonski turisti opremljeni z 12 kamerami in da z vsemi hkrati slikajo kar se slikat da in ne da. Ne le pravijo, to vsi vedo. Tudi sam sem to vedel, dokler ni včeraj popoldne pozvonilo. Odprem vrata in pred menoj je Japonec, turist (tako vsaj trdi), brez kamer. Namesto kamer je imel najlon vrečko napolnjeno z neke vrste pirhi. Razložil je, da že nekaj mesecev potuje po Evropi in da bi rad še naprej raziskoval. Presenečen nad pomanjkanjem fotografske opreme sem preslišal kako je ostal brez denarja, oziroma zakaj mi ponuja jajca. No, kakorkoli že, pri sebi nisem imel gotovine, čeprav me pirhi niso ne vem kako mikali. To sem mu tudi povedal, pa je rekel da bo tudi kak "snack" OK. Hm, in grem do hladilnika ter mu dam liter soka. Verjetno ga je to šokiralo bolj, kot povprečnega Evropejca šokira Japonec brez fotoaparata.
Ko zaprem vrata se zamislim. Jaz Japonske verjetno še nekaj časa ne bom videl. Sem pač suh. Pravzaprav še iz Evrope nisem šel. On pa gre na drugo stran sveta in s svojimi jajci zvoni pri vratih. No, če to res deluje... No, naslednje leto grem na Japonsko. Zvonil bom in ponujal zalivanje lončnic. "Za čukca".
Še en stereotip je padel.

Ni komentarjev: