sobota, 9. julij 2011

Bowca z Owca

"To je super ideja," sem rekel Balirki, ko mi je nekega majskega večera predlagal, češ da naj pridem kaj pogledat na taborjenje. Tako sem se dober mesec in pol kasneje res prikazal v Čezsoči na enem izmed prizorišč filma Gremo mi po svoje. In čeprav za marskigoga velja, da ga ni lepšega, kot cepit 14 dni staro bukev, sem se zadovoljil z relaksiranjem v družbi "ku pulver".
Vsak dan je bilo novo jutro, ki mu je sledil dan in nato še večer. Vmes je bilo tudi kar precej baliranja. Nekega jutra pa sem vseeno skočil na Svinjak, ki mi ni dal miru vsaj tri dni. Čeprav je bila za dotični dan napoved najlepša sem bil prikrajšan krasnih razgledov z vrha. Kljub temu sem se do sitega najedel z gozdnimi jagodami. Ker so bili GG-ji na bivaku, in ker so se MČ odpravljali na bivak, sem skočil na bivak še sam. Iz Bovca pod Grintovec, pa na Struco in Skuto.
 


Ni komentarjev: